Spustit hudbu Vypnout hudbu

  1. Spánek nejvíce narušuje uspěchaná a příliš aktivní mysl. Uč se tedy udržovat rovnováhu citu a rozumu a nedovol mysli, aby tě ovládala a narušovala tvůj vnitřní klid a mír. Uč se relaxovat a umět vypnout. Pokud si dopřáváš odpoledního šlofíka, neměl by přesáhnout 20 min.
  2. Neschopnost těla a mysli se uvolnit je častou příčinou nespavosti a povrchního spánku. Proto se uč i přes aktivní den zůstávat ve svém středu a rovnováze. Na vše máš dostatek času, neboť jen ty volíš, čemu se budeš věnovat, co budeš prožívat a jak se v tom budeš následně cítit.
  3. Zdraví tvého fyzického těla a rovnováha energií souvisí s večerním buzením a hloubkou spánku. Tak třeba pravidelné buzení mezi 1-3 hod. ranní ukazuje na zatížení a oslabení jater, nebo časté noční močení poukazuje na oslabení ledvin. Podpoř tedy kondici svých orgánů zdravým a pravidelným životním režimem ve stravování, pitím, dýcháním, pohybem, milováním, smíchem i odpočinkem.
  4. Svoji pracovní činnost ukonči nejpozději do 16 hod. a po zbytek dne se věnuj svým zálibám a radostem. Tak umožníš mysli odejít do pozadí a prožívat život srdcem, bez kterého je každá cesta slepá a neradostná. Zdravý život je závislý na rozvinutí tvého srdce a duševního potenciálu.
  5. Zvláště ve večerních hodinách nepouštěj do mysli myšlenky strachu z negativních zpráv, akčních a hororových filmů, které tě vedou do stresu. Stejně stresujícím hororem pro tělo může být závislost třeba na lécích, večerním popíjení alkoholu, nebo pravidelným mlsání čokolády. Naopak Tryptofan, který obsahuje vejce, mléko, ryby, banán, nebo mandle je dobrým klíčem k dobré náladě a lepšímu spánku.
  6. Večeři si vychutnej do 18 hod; čímž podpoříš trávení. Vhodné je netučné a bezmasé, spíše tepelně upravené jídlo bez syrové zeleniny a bez přejídání. Do 19 hod. ukonči pitný režim a tím posílíš ledviny. Budou-li tyto okruhy oslabené, budou tě v noci budit a způsobovat povrchní spánek. Večeři měj lehkou a po ní si třeba dej bylinný čaj. Meduňka, třezalka, kozlík nebo heřmánek jistě prospějí.
  7. K večeru nepoužívej elektroniku, která frekvenčně aktivuje a rozbíhá mysl a modré světlo, které stimuluje žlázy a hormony řídící noc a den. Nauč se vypínat zdroje elektromagnetického záření jako Wi-Fi, TV, mobil atd. Elektro smog je vážným ničivým faktorem pro celkové zdraví a spánek. Jako energetická bytost, která myšlenkou tvoří realitu, používáš své tělo jako nástroj prožívání svých výtvorů. Proto nevhodné myšlenky, emoce a energie způsobí nespavost, nemoc a depresi.
  8. Je-li tvoje mysl klidná, neuleháš do postele s hlavou plnou strachů a obav, tělo zdravé a uvolněné, nespíš nad geopatogenními zónami obklopen elektro smogem, vliv úplňku a novoluní nevnímáš, planetární a klimatické vlivy neřešíš, a přesto je spánek tvojí noční můrou, pak ti zbývá ještě něco, na čem je třeba zapracovat. Hlas nespokojené duše, která se tě snaží probudit do lásky a radosti. Otevři se svému nitru a přestaň utíkat do snů. Vědomě a upřímně klepej, ptej se a naslouchej. To je přímá a účinná cesta k uzavření míru se sebou a ostatními, s vesmírem i se svými sny.
  9. Před spánkem si dobře vyvětrej místnost a udržuj teplotu do 20°C. Chladnější vzduch nevadí, ale nesmí ti být zima hlavně od nohou. Volně střižené bavlněné pyžamo a povlečení s modrou barvou podpoří tvé ztišení a spánek. Zdravá matrace a nekovová, dostatečně velká postel by měla být pro třetinu svého života samozřejmostí. Okna ložnice je dobré mít dobře zatemněné, neboť světlo spánek narušuje. Můžeš použít uvolňující éterické oleje jako levanduli, pomeranč, nebo sprej Spiron.
  10. S ulehnutím uvolni celé tělo a nechej vědomě odejít všechno napětí a stres. S vděčností sobě a Bohu poděkuj za uplynulý den a požehnej svým snům, které ti budou ukazovat cestu a inspirovat život. Rozhodni se, že po probuzení si budeš dobře pamatovat jejich poselství. Usínej s vědomím, že zítra se probudíš do krásného a radostného dne plného láskyplného tvoření.

     

 Přes den ze srdce s láskou, odvahou a radostí tvořit,
  znamená večer hluboce a sladce spát.
  A když se otevřeš Božímu vedení, pak jistě uslyšíš jeho znamení.
Buď v míru, neboť Bůh tě stvořil takového, jaký jsi!  

 

Desatero zdravého snění pro vás s láskou sepsal BB

Facebook  Twitter  LinkedIn  LinkedIn  LinkedIn  Google+

O mojí práci Doporučuji